BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

Copyright 2005-2006 RPG-Online. All rights reserved.

   1. Question: NCsoft s-a remarcat īntotdeauna prin promovarea unor jocuri online care ies din tiparele stabilite. Guild Wars nu are taxa lunara, City of Heroes a adus pentru prima oara eroii benzilor desenate īntr-o lume online iar Auto Assault pare desprins direct din filmele Mad Max. Exista vreun motiv anume pentru aceasta alegere?
     Max Brown: Piata jocurilor online este una foarte competitiva si exista o multime de jucatori ce au gusturi diferite. De aceea īncercam tot timpul sa lansam jocuri foarte bune care sa acopere o gama cāt mai larga de jucatori. Ce-i drept, fiecare piata are propriul specific si unele titluri se preteaza mult mai bine īntr-o anumita regiune. City of Heroes si City of Villains spre exemplu s-au bucurat de un succes foarte mare īn America de Nord, unde exista deja o cultura a benzilor desenate, īn timp ce īn Europa vānzarile au fost mai modeste. Acelasi lucru este valabil si pentru Lineage 2. Scopul nostru este sa acoperim pe cāt posibil toate gusturile jucatorilor.

     2. Question: Credeti ca se va ajunge vreodata la un punct de saturatie īn privinta MMOG-urilor?
     Max Brown: Nu, īn nici un caz. Trebuie doar sa te adresezi jucatorilor care stii sigur ca-ti vor cumpara jocul si care-l vor juca mai departe.

     3. Question: Auto Assault s-a bucurat de o atentie sporita din partea presei odata cu īnceperea fazei de beta-test si multi jucatori asteapta cu nerabdare lansarea oficiala. Cum preconizati ca va fi primit jocul?
     Max Brown: Auto Assault este unul dintre titlurile noastre AAA din acest an si dupa cum ati spus, a atras foarte mult atentia presei si a jucatorilor. Chiar si eu ma joc cānd am timp Auto Assault si trebuie sa spun ca provoaca dependenta foarte repede. Din acest motiv, am sperante foarte mari pentru el la lansare.

     4. Question: Nu va este frica de o posibila respingere din partea jucatorilor? Auto Assault este īn multe privinte foarte diferit fata de ce exista acum pe piata.
     Marcus Whitney: Unul dintre scopurile organizarii event-urilor speciale, cum ar fi A Weekend in the Wastelands, a fost acela de a construi treptat o comunitate dedicata pentru joc chiar īnainte ca el sa fie disponibil oficial. Astfel, vom avea o multime de jucatori care vor cumpara Auto Assault din prima zi a lansarii, interesul pentru el urmānd sa creasca progresiv dupa aceea.

     5. Question: Cum veti īncerca sa multumiti jucatorii care au ajuns deja la nivelul maxim de dezvoltare al personajului si care doresc noi provocari?
     Max Brown & Marcus Whitney: Vom adauga īn mod regulat content nou pentru toate titlurile noastre sub forma de update-uri sau add-on-uri. Guild Wars a beneficiat pāna acum de multime de patch-uri si adaugari īn privinta content-ului, ce ar fi putut fi incluse īn doua sau trei expansion-uri fara probleme, īnsa noi am decis ca este mai bine sa le distribuim ca update-uri gratuite. De asemenea, Chronicles 4 pentru Lineage 2 este unul dintre cele mai mari update-uri pe care le-am facut pentru un joc online pāna acum, el avānd dimensiunea unei treimi din jocul original, din nou, suficient pentru a fi creat un expansion separat.

     6. Question: Exista planuri pentru crearea unor servere si īn Europa de Est pentru Guild Wars, tinānd cont de faptul ca numarul jucatorilor din aceasta zona este īn continua crestere iar Factions urmeaza sa fie lansat pe 28 aprilie?
     Max Brown: Nu, deoarece nu consideram ca este nevoie. Serverele noastre europene din Frankfurt fac fata momentan cu brio, multumita si tehnologiei folosite. Nu pot da prea multe detalii, dar o analogie foarte buna ar fi aceasta: imaginati-va cāteva pahare goale asezate unul lānga altul. Dupa ce primul paharul este umplut cu apa pāna la margine si se continua, apa īn exces se va varsa īn urmatorul pahar si tot asa. Īn acest fel, se elimina probleme cauzate de ping sau asteptarea īn cozi interminabile pentru a te putea juca.

     7. Question: Sistemul de “Online gaming fara taxe lunare” s-a dovedit un adevarat succes īn privinta Guild Wars si unul dintre principalele puncte forte ale campaniei sale de marketing. Veti īncerc sa implementati acest sistem si īn alte titluri viitoare?
     Max Brown: Fiecare joc are propriul business-model, asa ca este foarte greu de spus. Guild Wars a fost gāndit cu acest sistem īnca din fazele de design, nu a fost o idee care a fost introdusa pe parcurs. Dar ca daca vom avea un alt joc care sa se preteze la un astfel de sistem, da, de ce nu?

     8. Question: Avānd īn vedere faptul ca Guild Wars este orientat puternic spre partea de Guild vs Guild si Player vs Player, ati luat īn considerare optiunea de a propune Guild Wars ca joc pentru World Cyber Games?
     Max Brown: Este o posibilitate pe care o luam īn calcul. Momentan campionatul mondial pe care l-am organizat pentru Guild Wars s-a bucurat de un succes enorm si vom īncuraja si sustine īn continuare astfel de competitii.

     9. Question: Ce informatii ne puteti da despre Tabula Rasa, legendarul MMOG al lui Richard Garriott?
     Max Brown: Legendar īntr-adevar (rāde). Va fi lansat īn cursul acestui an, nu va pot da o data exacta pentru ca nu o stiu nici eu, dar veti vedea cu siguranta Tabula Rasa īn 2006 si va garantez ca va fi ceva spectaculos.

     10. Question: Care a fost motivul pentru lipsa de informatii despre Tabula Rasa? La ora actuala foarte putini jucatori mai stiu ca proiectul este īnca īn viata, pe lānga comunitatea dedicata de fani.
     Marcus Whitney: Aceasta nu a fost decizia noastra, ci a developerilor. Stim ca ciclul de dezvoltare al jocului a fost foarte īndelungat (6 ani) dar designerii au preferat sa pastreze o mare parte din informatii secrete pentru ca īn momentul lansarii sa fie ceva spectaculos.

     11. Question: Ce ne puteti spune despre viitoarele titluri ce vor fi publicate de NCsoft?
     Max Brown: Nu foarte multe (rāde). Īnca mai avem content de adaugat pentru Lineage 2, Chronicles 5 urmānd sa fie lansat īn luna Septembrie. Vizavi de noile titluri, avem o multime de propuneri, īnsa trebuie sa le examinam atent pe fiecare, deoarece durata de dezvoltare a unui MMOG este de minim doi ani, asa ca trebuie sa pastram doar cele mai bune idei.
Interviuri                                              Producatori, distribuitori
       Bine ati venit pe RPG-Online!

       Acest site este dedicat total iubitorilor de RPG. Acesta contine ultimele stiri din domeniul Role Playing Games, Interviuri cu producatori si distribuitori cunoscuti de RPG-uri sau MMORPG-uri, review-urile jocurilor tale preferate, si deasemenea o sectiunde de Download de unde iti poti descarca ultimele update-uri, patch-uri, MOD-uri si fisiere legate de acest gen de jocuri.
       Speram sa va placa acest site si sa reventi!

                   HOME
            
           Interviuri
     
     Review-uri
        
Files